15.05.2014
El divendres dia 13 de Juny l'àrea social de la U.E. Horta juntament am el centre U.E.C. d'Horta organitzen la 1era. caminada a Montserrat.
La sortida es realitzarà el divendres dia 13 a les 19:30 hores des del CEM Horta i la tornada es realitzarà amb autocar, hora prevista d'arribada les 14:00 h.
Durant el trajecte es faran quatre parades d'avituallament, sent la última per esmorzar un xocolata per recuperar forces per l'últim tram. A més durant tot el trajecte hi haurà cotxes per poder acompanyar a aquells que decideixin retirar-se.
El preu de participació es de 20 euros pels associats a les entitats organitzadores i de 25 euros pel públic en general. Aquest import es per subvencionar una samarreta de record, els avituallaments, l'esmorzar i l'autocar de tornada més un diploma de participación per tothom que arribi.
La inscripció s'ha d'entregar a la recepció del CEM Horta fins el día 10 de juny. Us podeu descarregar d'inscripció més el reglament clicant aquí.