Actualització de mesures d’emergència per sequera

Actualització de mesures d’emergència per sequera

Ens dirigim a vosaltres amb el propòsit d’informar-vos sobre els canvis en les mesures que vam implementar per l’emergència per sequera. La situació ha variat arran de l’augment en les reserves d’aigua a les conques i, per tant, hi ha una novetat.

A partir d’ara, les persones federades ja podran fer ús de les dutxes després dels entrenaments, tenint en compte les següents mesures: 

  1. Reducció del 25% de les dutxes per cada vestidor. Amb l’objectiu d’optimitzar l’ús de l’aigua, trobareu el 25% de les dutxes tancades.
  2. 1 DUTXA – 3 MINUTS. Sol·licitem encaridament que les dutxes mai excedeixin dels 3 minuts. Aquesta petita acció pot marcar una gran diferència en la conservació d’aquest recurs tan preuat.

Entenem que aquestes mesures poden generar certes incomoditats, però confiem en la comprensió i cooperació de tots i totes vosaltres. Podem contribuir conjuntament a mitigar els efectes de la sequera i preservar el nostre territori.

Agraïm per endavant el vostre compromís en aquesta causa i la vostra col·laboració activa per fer de la UEHorta un lloc sostenible i responsable.

Articles relacionats