“L’orgull d’ésser de l’Horta”
Durant la present temporada 19/20 continuarem amb aquest projecte iniciat l’any passat amb el psicopedacoach Ernest Iñesta que consisteix en realitzar unes 10 sessions aproximadament, en tots els agents participants del club com són la junta directiva, els Directors Tècnics, els tècnics, els capitans, els col·laboradors i les famílies intentant desenvolupar i interioritzar el document de les bones pràctiques del club. Com a conceptes importants…

