Gran actuació de l’equip màster al Campionat d’Espanya d’hivern
Un equip reduït, grans resultats L’equip màster del club ha brillat al Campionat d’Espanya màster d’hivern celebrat a Oviedo. Amb tan sols set representants, els nostres esportistes han aconseguit un total de 12 medalles, tres de les quals d’or. Entre les fites destacades, Enrique Vila s’ha proclamat campió d’Espanya als 50 metres lliures, Loren Martín…

