2a jornada de Lliga Infantil al CNB
Aquest dissabte passat hem competit en el Club Natació Barcelona, 2a jornada de la lliga catalana infantil i aleví. He de felicitar al grup 2002-2003 (Felipe, Max, Jan, Pablo, Marçal, Emma i Andi) per les seves bones marques i sobretot per les ganes de competir que han demostrat. Poc a poc progressen en els entrenaments…

