Tres hortencs amb la Selecció Catalana
Aquest proper cap de setmana es disputaran a Castelló els CAMPIONATS D’ESPANYA per comunitats, dins la Selecció Catalana hi podrem trobar a tres representants del nostre club, per una part la nostra primera entrenadora Consòl Isaac “Kun” serà una de les responsables tècniques de l’expedició i com a nedadors els nostres representants seran en Guillem…

