Brillant actuació hortenca al Campionat de Catalunya Infantil
Durant aquest cap de setmana s’ha disputat a Terrassa el Campionat de Catalunya Infantil, els nostres nedadors han tingut una actuació impecable, no podem més que felicitar a tots i totes ja que podem dir amb orgull que tenim entre nosaltres a dos CAMPIONS DE CATALUNYA (Laia Martí i Guillem Pérez) peró a més darrera…

