Diumenge de waterpolo Benjamí a la UE Horta
Els dos equips benjamins mixtes de la UE Horta han jugat aquest diumenge a les nostres instal·lacions. En el primer partit, el Benjamí A, tot i perdre contra el CN MAtaró A (2-10) ha fet un non partit. Han aguantat molt bé les cinc primeres parts, amb un joc bastant equilibrat, on l’equip contrari ha sabut aprofitar…

