Triplet hortenc a Badia

Triplet hortenc a Badia

Aquest cap de setmana s’ha disputat a Badia el 1er Trofeu d’Estiu, el nostre club hi ha participat amb l’equip aleví, l’infantil i amb les noies de l’absolut reforçades amb cinc jugadores joves (Noa, Berta, Paula, Mireia i Martina), el resultat ha estat… TRIPLET DE CAMPIONS !!!! A més dels tres equips campions a destacar a…

Trofeu d’Estiu a Badia

Trofeu d’Estiu a Badia

Aquest proper cap de setmana el Club Natació Badia organitza el !er Trofeu d’Estiu de waterpolo, en aquest trofeu hi participaran els nostres equips aleví, infantil i femení, es preveuen dues jornades caluroses de bon waterpolo, sort a tots els equips participants.