Els pre-benjamins a tope !!
Ahir diumenge els nostres jugadors i jugadores pre-benjamins (2005-2006) van poder jugar un partit d’entrenament davant el Atl.Barceloneta, per primer cop molts d’ells van jugar un partit de veritat, tots plegats vem gaudir d’un matí especial on l’il.lusió era la nota predominant, tots els equips ho van fer d’alló més bé, també volem felicitar al…

