Els benjamins a semis !!

Els benjamins a semis !!

L’equip benjamí acaba de guanyar al C.N.Catalunya (5-3) en el partit de quarts de final de la Turbo Christmas Cup de waterpolo que es disputa a Molins, a semis es trobarà amb l’equip local del Molins, el premi un lloc a la gran final, a les 10:30h el partit. SOM-HI EQUIP SOM D’HORTA !!!!! 

4art lloc final dels benjamins

4art lloc final dels benjamins

Excel.lent trofeu el que han disputat els nostres benjamins a Molins de Rei, finalment ens hem classificat en quart lloc de la Turbo Christmas Cup, després de superar al Catalunya als quarts l’equip no ha tingut opció davant el Molins a semis on hem perdut per un clar 8-1, a la final de consolació davant…

BON NADAL

BON NADAL

La secció de natació i waterpolo us desitja un Bon Nadal i que tots plegats ens retrobem per acabar l’any amb bona forma…. SOM D’HORTA !!! 

Infantil B i Aleví A no sumen

Infantil B i Aleví A no sumen

Aquest matí de diumenge han jugat dos dels nostres equips de categories inferiors, a casa ha jugat l’Infantil B que malgrat fer un bon partit no ha pogut superar al Barcelona, ha estat un partit molt igualat fins al final amb algunes alternatives en el marcador, finalment els visitants han concretat millor les seves oportunitats…