Darrera jornada del II Basket Urban Campus

Ultima jornada del Basket Urban Campus. Com ha estat habitual durant aquests dies hem començat amb el primer entrenament tècnic de bàsquet fins a les 10:30 hores i a continuació l’esmorzar. Tot seguit el grup premini i escola ha jugat el concurs de triples del qual ha estat guanyador l’Arnau Pascual, mentre a l’altra banda del pavelló tenia lloc el segon entrenament del grup preinfantil i mini, avui més curt de l’habitual, doncs avui al campus tenia lloc la competició de les competicions, el 3×3.

La competició s’ha dividit en dues fases, una prèvia al matí on tots jugaven contra tots en format lliga a partit únic. Un cop finalitzat tots junts hem anat a la piscina a relaxar-nos i a dinar, on avui ens esperava paella, calamars a la romana i gelat, un bon menú de fi de festa. Després de dinar hem tingut un temps lliure on cadascú ha fet el que li venia més de gust, menys córrer i jugar amb pilota, qui ha volgut ha acabat el taller de pom pom. La tarda era de portes obertes, esperàvem als pares a les 16:00 hores tot just quan tenien lloc els jocs per als més menuts i la fase final del 3 x 3, on l’Edgar Roig, l’Àlex Miquel i en Guillem Lacambra s’han proclamat guanyadors del concurs. Hem de lamentar i desitjar alhora que en Carlos Ruiz amb un fort cop a la cella i l’Adrià Aroca que ha rebut 5 punts de sutura al front es recuperin aviat.

Amb l’entrega de diplomes i medalles ha finalitzat aquest II Basket Urban Campus on esperem haver aconseguit el triple objectiu, aprendre, diversió i convivència.

Des d’aquí aprofito per agrair el treball dels membres de la secció, empleats del club i en especial als entrenadors, Gabriel Latorre (entrenador del S-21), Albert Riera (exjugador de l’Horta i entrenador extern), Alba Tamarit (entrenadora escola de bàsquet), l’Adrià Albarracín (2n entrenador de l’infantil B) i Joan Balaguer (2on entrenador del mini B) i per sobre de tot, a tots els participants que han fet possible aquests 4 dies d’esport, diversió i convivència en un fantàstic ambient de treball adient per a aquest tipus d’esdeveniment.

Us esperem a la pròxima edició!!

Al següent enllaç trobareu el vídeo de BTV de la segona jornada del campus.

Ramón Romeu

Articles relacionats