Resum de la reunió de la Secció de patinatge 25 de novembre 2015
A la reunió del passat dimecres s’han comentat els següents temes:
1) ORGANITZACIÓ ENTRENAMENTS:
– Es demana puntualitat en l’assistència als entrenaments.
– Cal portat roba esportiva i bambes així com material per recollir-se els cabells.
– Tots els acompanyants han de tenir carnet d’acompanyant
– No es permet la permanència d’acompanyants a les sessions excepte el darrer dissabte de cada mes
2) EQUIPAMENT:
– Patins, rodes i spinner.
– Jaqueta, mallot i xandall del club, que són obligatoris per anar als passes i competicions.
– S’ha de venir a entrenar amb mallot: els dissabtes a la iniciació i els divendres a les categories.
3) INFORMACIÓ TÈCNICA:
– Es comenta a les noves famílies el funcionament dels nivells i les proves de nivell
– Serà obligatori per aquells activistes que vagin a campionats, quedar-se fins a la cloenda del mateix.
– Cal respectar els terminis establerts per les inscripcions a proves de nivell, trofeus i campionats.
– Les revisions mediques són obligatòries cada dos anys per als menors de 16 anys i cada any a partir dels 16.
4) ACTES D’ASSISTÈNCIA OBLIGATÒRIA DEL CLUB:
– Festa de club (setembre), les 2 proves socials (desembre i juny) i la festa del carnestoltes sobre rodes (febrer).
– Assistència de cada activista, al menys dos campionats o tornejos
5) CANALS D’INFORMACIÓ:
– Al Club, pista o despatx, dilluns i dimecres de 17:30 a 20:00h.
– Tauler d’anuncis del pavelló vell
– web del Club uehorta.cat
– Correu electrònic patinatge@uehorta.cat. Cal facilitar les adreces electròniques o informar els canvis a la secció.
– Per facilitar l’actualització del web de la secció és requereix autoritzar els drets d’imatge.
6) LOTERIA DE NADAL:
– S’informa de que les famílies que no han venut la totalitat dels números hauran de pagar la part de guany que la secció deixa de guanyar
– Es pregunta a les famílies sobre la possibilitat de demanar al Club no vendre loteria la propera temporada. De les 45 famílies que han assistit a la reunió: 30 volen seguir amb la venta i 15 no volen.
7) QUOTES:
– Increment de les quotes per l’any 2016: nivell D – 40 €, nivells C, B i A – 50 € i CTF i CATEGORIES – 53 €
– Es comenta que si algú no està al corrent de pagament de quotes, la tarja d’accés es desactivarà i no es permetrà l’entrada a l’activista, per recordar a la família que cal posar-se al corrent.
8) ALTRES TEMES:
– A partir de gener començaran les sancions per falta d’assistència, no puntualitat o mala actitud. Cal justificar les faltes de assistència per e-mail
– Es demana la col·laboració de les famílies per la nova figura de DELEGAT DE CAP DE SETMANA.
– Es recorda la importància d’entregar la documentació necessària a la secció per poder fer els tràmits amb la Federació Catalana de Patinatge (FECAPA) – DNI compulsat!!!
– A partir de gener s’organitzaran des de la secció els entrenaments d’iniciació dels divendres que fins ara eren voluntaris.
9) ACTES FINAL TEMPORADA – NADAL:
– Vacances de Nadal: INICIACIÓ: últim dia d’entrenament el 23 de desembre i tornada el 11 de gener. CATEGORIES: entrenament tots els dies laborables però s’adelantarà l’horari, s’ha d’avisar de la no assistència.
– 2a PROVA SOCIAL: s’entregaran els trofeus de F.O al matí en finalitzar la competició i a la tarda s’entregaran els de Lliure. Al migdia, farem un dinar només pels/les activistes al bar del club, ja us informarem de com apuntar-se i del PVP.
– El Club ha organitzat un CAMPIONAT INTERSECCIONS DE FUTBOL 4 pel dia 28 de desembre. Com a secció ens agradaria participar i creiem que pot ser positiu i divertit fer un esport col·lectiu i relacionar-nos amb els equips d’altres seccions. Us animem a que animeu a les/els activistes a participar.
– Com cada Nadal farem una sortida de matí (han de portar el dinar) i després tornarem al Club per fer l’amic invisible i el berenar amb les famílies. La data podria ser el 28 de desembre si s’anul·la el Campionat Interseccions o el dia 4 de gener.