EL TERCER TEMPS, UNA DE LES NOVETATS PER A LA OK LLIGA I LA NOSTRA VERSIÓ HORTENCA
La Real Federación Española de Patinaje (RFEP) ha volgut introduir un nou element que ajudi a seguir desenvolupant l’hoquei sobre patins d’elit. Es tracta de l’anomenat “Tercer Temps”, un lloc de debat / col · loqui amb unes normes molt concretes per aconseguir més complicitat entre àrbitres, tècnics i entrenadors. Aquestes reunions es fan passats…

