L’ HORTA CAMPIÓ DE LA COPA DE LA LLIGA CATALANA
Doblet aquesta temporada de les nostres noies. Elles si que han pogut posar-li la guinda al pastís i se l’han pogut menjar i tot! La secció femenina d’hoquei de la UE Horta ha aconseguit la Copa!!! Després d’ enfrontar-se el matí de dissabte amb el Blanes i guanyar per un 6 a 0, a la…

