Bon estiu !!!

Bon estiu !!!

Un cop acabada la temporada és moment per agafar-nos unes més que merescudes vacances, tornarem al setembre amb energíes renovades, amb novetats i amb nous objectius, gaudiu de l’estiu al màxim ens retrobarem en poc més d’un mes !!

Jornada dura a Montjuïc

Jornada dura a Montjuïc

No ha estat una bona jornada als Campionats de Catalunya que es disputen a Montjuïc, al matí els alevins han perdut dos dels tres partits jugats i demà jugaran pels llocs del 9 al 16. Aquesta tarda les noies de l’infantil no han pogut superar al Sant Andreu i han quedat eliminades tot i jugar un…

CAMPIONS !!!!

CAMPIONS !!!!

L’equip màster es va proclamar ahir vespre CAMPIÓ de la Lliga Catalana, en el darrer partit de lliga va superar a domicili al C.N.Sant Andreu per un 6-9, aquest resultat va fer que el segon classificat, el C.N.Mataró no poguès atrapar al nostre equip. Felicitem a tot l’equip per la gran temporada que ha fet…

Els alevins cap a Saragossa

Els alevins cap a Saragossa

Els nostres alevins es desplaçaran aquest cap de setmana a Saragossa per jugar una nova edició de la Copa Fanaticos de waterpolo, una bona experiència tant esportiva com personal pels nostres jugadors i jugadores que podràn compartir moltes estones de convivència amb companys i rivals.