Torneig Under 10 Waterpolo benjamí
Des de avui dijous i fins diumenge el nostre equip benjamí participarà al torneig de waterpolo Under 10 que organitza el C.N.Barcelona. El nostre equip compartirà fase prèvia amb Marselle (França), AESE, Barceloneta, Arenzano (Itàlia) i Mediterrani, depenent de la classificació final d’aquesta primera fase, dissabte i diumenge jugarem els creuaments que ens toquin, Setmana…

